ضوابط و مقررات پذیرش و پخش آگهی های تلویزیونی و رادیویی
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵
0 نظر
242 بازدید

در عصر حاضر بهره‌گیری از رادیو و تلویزیون به عنوان دو رسانه ارتباطی سریع ودر دسترس، یک ضرورت اجتماعی و بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی نوین محسوب می‌شود و خارج‌ماندن افراد‌ از گردونه رسانه‌های ارتباط جمعی، به معنای حذف‌شدن آنان از حیات اجتماعی است. تحولات سیاسی و اجتماعی سال‌های اخیر درنقاط مختلف جهان، حاکی از ظهور وتشدید جنگ رسانه‌ای بر سر تسخیر افکار عمومی وایجاد تغییرهای دلخواه در فرهنگ و سبک زندگی مخاطبان هدف و به‌طور خاص ملت‌های خاورمیانه است. حضور موثر و فعالانه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در میدان این نبرد رسانه‌ای، مستلزم برنامه‌ریزی و مدیریت هوشمندانه‌ای است که عبور از موانع، بهره‌گیری مطلوب از فرصت‌ها و نیل به اهداف سازمانی را تسهیل کند. مجموعه ضوابط و مقررات جذب و پذیرش آگهی تبلیغات بازرگانی سال ۱۳۹۴ در راستای سیاست‌های اصل 44 و سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس برآورد ظرفیت‌ های پیش‌بینی‌شده باهدف حمایت حداکثری از کار و سرمایه ایرانی برگرفته از رویکرد زیر تهیه و تدوین شده است.

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر